28 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...


VINNARE NUMERO 9!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.se där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om det sista presentkortet! Den sista vinnaren meddelas på måndag morgon!



& den nionde vinnaren är... trumvirvel...







http://www.belysningsdesign.se/markslojd-hamar-branch-led

Vintern är här, vi huttrar och fryser-
men värms upp vid ytterdörren där denna fina lyser!
Ett välkomnande sken i vårt svenska grådis-
håller tummarna för att jag vinner detta fina pris :)



Håhå jaja, ett rim så här på fredagsmorgonen känns ju klockrent. Så idag vinner Syster Yster, grattis till vinsten och jag hoppas det blir en flådig entré! Maila mig namn och adress så ska jag se till att ett presentkort kommer hem till dig inom kort!



Nu är det bara EN vinst kvar och vill ni vinna ska ni (om ni redan tävlat) hålla tummarna hårt, än finns chansen kvar.



Har ni inte tävlat så gör det omedelbums. På måndag väljs den tionde och sista vinnaren ut! Tävlar gör ni HÄR!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!