17 november 2014

Ljusslinga med vackra stjärnor.














STRÅLANDE LJUSSLINGA



I går satte jag upp den första ljusslingan, en vacker sak som heter Elsa och som ska få lysa upp våra dagar fram till nästa år. Slingan kommer från Belysningsdesign.se (där ni kan vinna presentkort varje dag ni vet!) och är tillverkad av Markslöjd. och är bara så vacker. Lite klurig att sätta ihop, jag fick finfin hjälpa av Wille och små barnfingrar är den bästa hjälpen ni kan få när stjärnorna ska knytas ihop.




När alla stjärnorna är på plats är det bara att hitta ett bra ställe att hänga ljusslingan på. Jag bytte runt lite och testade att ha den både på sänggaveln och på min stege men har inte riktigt bestämt mig än, det kommer nog mer på plats när alla andra ljusslingor har plockats fram och ska hängas upp.






2 kommentarer:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!