3 november 2014

Älgen








COPPER.



Den här älgen fick följa med hem från Illums sist jag var där på besök en fantastiskt, mjuk, vacker liten älg som känns vänlig, välkomnande och varm. Han står framme så länge, men han ska få flytta upp till sovrummet sen tror jag, för att försöka få in lite mer julstämning där, det brukar vara lite si och så med det, förutom ljusslingor och adventsljusstake såklart.



Men den här sötnosen ska få stå på en särskild plats i Stringhyllan, i sällskap med gran, ljusslingor och lullull ska han få sätta stämningen, göra det lite roligare och lite gulligare. & visst blir man glad när man ser honom? Jag blir i alla fall det, det måste ha något att göra med alla de runda hörnen, jag gillar det mjuka och runda, det är tilltalande.



Tyvärr hittar jag inte älgen på Illums sida men den här kostade 129 kr och finns även i vitt. Det finns även en större version som jag tror kostade 199 kr. Så om ni vill ha en sån här söt liten älg så får ni bege er till Illums Bolighus eller kontakta dem och se om de säljs någon annanstans.





2 kommentarer:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!