21 november 2014

❤ Tomtelatte ❤








JULEDRYCK!



Min absolut bästa juldryck är Tomtelatten från Espresso House. Jag tror att jag drack en per dag förra året, så länge de existerade. I år har jag hunnit dricka två och vad jag vet så började försäljningen i måndags. Detta smakar som en julklappsexplosion i munnen. Helt fantastiskt alltså. Med smak av kaffe, kardemumma och kanel plus tjock, härlig, vispad grädde  är det den ultimata lyxen efter en dag på stan.



Japp, jag kommer dricka många sådana här i år också... Tack Espresso House för att ni förser mig med denna lyx varje vinter! ❤






2 kommentarer:

  1. Denna julbomb till dryck har jag totalt missat! Och ändå besöker jag Espresso House rätt ofta. Kanske skall börja höja blicken och öppna ögonen bättre :p

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!