13 november 2014

Fina festkläder till busiga små killar








HUR SÖTT!?



Alltså, det här är så sött, snyggt och coolt att jag nästan dör sötdöden. Vill köpa allt till min bonusson, framförallt frackskjortan. Hur gulligt!? Det kommer bli den perfekta partyklädseln till vinterns alla partyn. Ett par snygga brallor, frackskjorta, coola skor och lite busigt hår så är han hemma. Sen tycker jag att han ska ha en riktigt snygg kostym och/eller kavaj. Speciellt som han själv tycker att han är rasande fin i kavaj och skjorta. & det är ju så gulligt i de här storlekarna.



Kläderna ovan har jag hittat på H&Ms sida och tycker ni precis som jag att det här är superfint så surfa dit och spana in hela utbudet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!