27 november 2014

Den stora adventsljusstakeguiden.








BELYSNINGSDESIGN.SE




Bror    -   Svaneholm

Stark   -   Klara















LAMPGROSSISTEN.SE




Max   -  Tall















UTTAGET




Cordia   -   Bodil

Midja   -   Sprira










UTTAGET




Kristina   -   Milano

Vera   -   Tall T










RUSTA


Hedby   -   Sundborn

Broby   -   Falun

Avesta   -   Transand





ADVENTSLJUSSTAKAR.



En adventsstjärneguide kräver en adventsljusstakedito. Så här kommer den. Jag har valt ljusstakar från lite olika ställen men mest från nätet, det är ju lite lättare så. Jag skulle kunna tänka mig rätt många av dessa, även om det är få som är som de jag har. Prispannet är också ganska stort, men här har ni från de allra billigaste till relativt dyra. Välj själva vad ni satsar på. Länkar till respektive ljusstake hittar ni under bilderna!








2 kommentarer:

  1. Otroligt att det finns så många olika modeller. Nu blir jag verkligen sugen på att byta ut några!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Eller hur! Det finns ju hur mycket som helst. superkul tycker jag.

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!