18 november 2014

Dagens vinnare i presentkortstävlingen är...



VINNARE NUMERO 1!


Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.se där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande presentkorten, ni har en ny chans idag!


Först ut att vinna är... trumvirvel...



Anonym17 november 2014 20:02
Hej!

Jag är gärna med!

Om turen är på min sida, skulle jag överraska familjen med denna:
http://www.belysningsdesign.se/bollebo-dekoration

Perfekt till våran trapp inne i huset,
lagom mycket ljus för det rätta myset.
Passar året runt och till vardag som fest,
kan ju placeras där den behövs mest.
Gillar den i sortimentet allra bäst!

Ha en fin dag och tack för chansen!
Med vänlig hälsning,
Kristiina
HÄR hittar ni denna ljuvliga ljusboll.




Kristiina skulle gärna vilja den här vackra ljusbollen o den skulle även jag kunna tänka mig, jag gillar det jättemycket och tycker precis som Kristiina att den går att ha framme året runt. Så grattis Kristina, maila mig ditt namn och adress så ska jag se till att ett presentkort från belysningsdesign.se kommer hem till dig.



Glöm nu inte delta i tävlingen för er chans att vinna ett presentkort. Ni tävlar HÄR - TÄVLA OCH VINN PRESENTKORT PÅ BELYSNINGSDESIGN.SE





1 kommentar:

  1. Hej!

    Tusen tack! Vilken härlig överraskning!
    Har skickat meddelande.

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!