15 november 2014

Får det lova att vara lite inspiration?














DESSERTER & KAKOR.



Det är en busy dag idag, jag ska strax bege mig till Tjolöholms slott och årets första julmarknad och det är en bit att köra så vi vill komma iväg tidigt. Men jag ville titta in och dela med mig av lite inspirationsbilder jag har, det kan man ju aldrig få för mycket av. Jag surfade runt efter idéer till årets julbak och hittade de här ljuvliga bilderna som jag så klart pinnade till min Pinterest. Ni hittar dem under Julmat & Julbak.



Jag blir så himla imponerad över folks idérikedom och kreativitet. För att inte prata om tålamod. & så blir jag ju så sjukt sugen på prick allt. Den där vita tårtan, nomomnom, äggtoddyn i de små burkarna eller de ljuvliga cupcakesen. Vill bara trycka i mig allt typ.



Men nu är det dags att sätta fart. Hoppas ni har en fantastisk lördag för det tänker minsann jag ha! & kanske ses vi på marknaden? På återseende!



Psss. & glöm inte tävlingen där du kan vinna en vacker ljusslinga från Irislights, tävlar hör du HÄR!




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!