24 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...



VINNARE NUMERO 5!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.se där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande fem presentkorten. Ni har en ny chans i morgon.



& den femte vinnaren är... trumvirvel...







Det känns om denna söta ljusstake http://www.belysningsdesign.se/markslojd-bror-ljusstake-7l-vit skulle lysa upp vår tillvaro efter denna gråa november. Den påminner också om att julen är en tid för extra omtanke och medmänsklig kärlek. Den skulle jag köpa om jag vann ett presentkort.



Jag håller med Anne-Li, julen är en tid för extra omtanke och medmänsklig kärlek. det finns många sätt att visa det på men ett är definitivt att ge bort presentkort till trevliga bloggläsare. Anne-Li, skicka din adress till mig så ska jag se till att ett presentkort  från Belysningsdesign.se kommer hem till dig!



Glöm nu inte delta i tävlingen för er chans att vinna ett presentkort. Ni tävlar HÄR - TÄVLA OCH VINN PRESENTKORT PÅ BELYSNINGSDESIGN.SE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!