26 november 2014

Lite kvällspyssel










PAPPERSSTJÄRNOR



Det blev visst lite julpyssel gjort igen. Jag försöker förfina min pappersstjärneteknik och nu börjar jag få in snitsen. Dessa remsor ovan köpte jag på Systrarna Greene för ca 12 kr?  & det medföljde en riktigt bra guide så jag funderar på om jag ska göra en egen guide att lägga ut här, ifall det är fler än mig som misslyckas helt med de förklaringar som fanns på Panduros paket.



Dessa kommer jag nog dekorera julbordet med, har fått för mig att det ska pimplas ordentligt. Eller så fäster jag ett snöre i dem och hänger dem i något litet träd. Det kommer förhoppningsvis bli många olika slags julträd här hemma i år. Är så sugen på den danska stilen, med massor av olika sorter. De har bra smak, de där danskarna!





2 kommentarer:

  1. Ja! Lägg gärna upp en guide, misslyckas varje gång med pappersstjärnorna.. vill ju också kunna göra egna :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!