12 november 2014

Julklappstips!









HITTAJULKLAPPAR.NU



Till vissa är det lätt att hitta julklappar, till andra är det supersvårt. Ni vet vilka jag menar. De som har allting eller som aldrig önskar sig något, de där man inte känner så bra eller de som helt enkelt sällan uttrycker vad de önskar. Till dem är det jättesvårt att hitta bra julklappar tycker jag.



Som tur var finns det ju hjälp att få och ett sådant ställe, där jag själv brukar surfa runt och kolla rätt mycket, är hittajulklappar.nu. En jättebra samlingssida med massor av bra tips för farmor, pojkvän, mamma, pappa e.t.c. Själv brukar jag titta på julklappar till både barn och äldre, eftersom jag mest har koll på vad jag och min generation gillar. Jag är fullt medveten om att jag inte har samma smak som varken en tioåring eller en sextioåring och för att inte göra någon besviken kan det vara rätt bra att kolla in vad som kan vara bra julklappar i de åldersgrupperna (15< >60).



Jag gillar dessutom att överraska och då är det kul att ha hittat lite annorlunda julklappar, som upplevelser e.t.c och sådana kan man också hitta på hittajulklappar.nu. Det tycker jag är jättebra, speciellt till farmor, farfar, mormor, morfar. (Min mormor brukade alltid önska sig en chokladask och en kortlek, det var ju sisådär kul efter några år)



Så behöver ni julklappsidéer, surfa in på hittajulklappar.nu och botanisera. 




1 kommentar:

  1. Vi har ett minimum av julklappar. Vi firar oftast själva. Ibland firar vi med min äldsta och bästa vän och till henne är det lätt att handla. Molly är hur lätt som helst att handla till. Killarna börjar bli skittråkiga. Bara svindyra elektronikprylar eller pengar. Jag envisas med att köpa kläder men inte ens det är lätt längre es de har ganska bestämda uppfattningar om vad som är coolt. Mannen. Hm. Han behöver alltid kläder och tycker det är skittråkigt att handla så det brukar vara ganska tacksamt. Nu har äldsta redan fått sin present. Mellan vill ha ett nytt eller pengar till ett PS3. Så jag får väl gå bananas med Molly då. Kram

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!