19 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...



VINNARE NUMERO 2!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.se där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande 8 presentkorten, ni har en ny chans idag!



Andre person ut att vinna är... trumvirvel...





Hej, och tack för julstämningen man får i din fina blogg! Om jag fick välja en favorit från Belysningsdesign skulle det bli den här hjärtformade kransen! Jag skulle tända den i fönstret så att den syns på håll när min pojkvän kommer hem från jobbet. Det blir mörkt så fort nu, men med en vacker ljusslinga kan det kännas riktigt mysigt.
http://www.belysningsdesign.se/markslojd-hildur-krans

Vänliga hälsningar,
Juni


Grattis Juni. Skicka din adress till mig så ska jag se till att ett presentkort kommer hem till dig.



& ni andra, fortsätt att tävla, alla som inte har vunnit har som sagt fortfarande chansen att vinna ett presentkort! Lycka till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!