6 november 2014

Att ha köpt något väldigt oväntat








LITE MER FÄRGGLAD



Igår "råkade" jag hitta de här två stjärndetaljerna på Indiska. & fastän det är rätt långt från min "vanliga" smak så föll jag handlöst. Dessutom till ett bra pris, 129 kr st. Jag ser verkligen fram mot att hitta bra platser till dessa, den stora stjärnan kan jag tänka mig hänga på en vägg, utan lampa, bara som ett vackert smycket. Jag ser verkligen fram mot jul eftersom jag nu har så fantastiskt mycket att pynta med att jag knappt längre minns vad jag köpt :-)


& stjärnslingan hängde uppe i butiken och såg så otroligt vacker ut att den bara tvunget fick komma med hem. Vilken tur att vi har ett så stort hus att dekorera att det faktiskt finns plats åt alla saker jag vill ha. Det enda är väl att vi gått från tre jullådor till minst det dubbla :-) Nåja, det finns värre problem!



Dessa hittar ni både i Indiskas butiker och på webben.







1 kommentar:

  1. Supersnygga. Både stjärnan och slingan. Jag har en julstjärna som hänger i ett hörn. De behöver ju inte alls hänga i fönster. Tvärtom. I hörnet hänger den dessutom rakt vilket är något jag stör mig på. Alltså att de hänger snett i fönstrena. Idag har jag faktiskt julpimpat bloggen lite. Det du. Diskret så klart. Men ändå. Halloween är passerat så nu är det legitimt att jula lite. Ha en fin helg

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!