26 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort från Belysningsdesign är...


VINNARE NUMERO 7!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.sedär ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande tre presentkorten! Ni har en ny chans i morgon.



& den sjunde vinnaren är... trumvirvel...







om jag vann skulle jag ge den här lampan till min mormor som precis klara sig ur livmoderhalscancer, som ett bevis att hon är en riktig kämpe och att hon alltid finns där. hon är min stjärna i livet :) http://www.belysningsdesign.se/harnosand-julstjarna-40-klar-led?nosto=nosto-categorypage-1



Efter den hjälteinsatsen behöver mormor en vacker stjärna och vilken vacker motivering! Klart mormor är en stjärna. Jag förstår precis och ser till att ett presentkort på 300 kr kommer hem till dig! Grattis till Malin och Malins mormor!



Nu är det bara tre vinster kvar och vill ni vinna ska ni (om ni redan tävlat) hålla tummarna hårt, än finns chansen kvar.

Har ni inte tävlat så gör det omedelbums. I morgon väljs den åttonde vinnaren ut. Tävlar gör ni HÄR!




2 kommentarer:

  1. åh vad glad jag blir! första gången jag vinner något, mormor kommer bli super glad. :) måste jag göra något eller hur fungerar det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis :-) Ja skicka din adress till mig på helene.liedholm@gmail.com

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!