25 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...


VINNARE NUMERO 6!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.sedär ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande fyra presentkorten! Ni har en ny chans i morgon.



& den sjätte vinnaren är... trumvirvel...






Hej!
Om jag vann skulle jag vilja ge en ljusslinga till min son på 2,5 år.
För ett halvår sen blev han storebror och han tyckte till en början att det var ganska jobbigt att behöva dela tid och uppmärksamhet med en liten brorsa som inte kunde göra någonting annat än att äta och sova. Det har ju gått bättre och bättre hela tiden men nu har det riktigt lossnat och han låter brorsan vara med och leka (på behörigt avstånd från favoritleksakerna), pratar med honom när han är ledsen och vill hjälpa till att vagga honom till sömns.
Vår lilla kille känns helt plötsligt så stor och jag skulle vilja ge honom en egen ljussslinga som han kan ha i sitt rum som mysbelysning när vi ligger och berättar sagor på kvällarna.

http://www.belysningsdesign.se/bigsolo-ljusslinga

Vänliga hälsningar
Carro


Den här motiveringen gillade jag mycket,. Fint skriven, gulligt tänkt och jag minns hur jag, när jag var liten, alltid drömde om vackra adventssljusstakar och andra fina ting. Klart storebror ska ha sin egen slinga! Ett presentkort kommer med posten om du skickar mig ditt namn och emailuppgifter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!