21 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...



VINNARE NUMERO 4!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.se där ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande sex presentkorten, ni har en ny chans på måndag för nu tar tävlingen helgledigt!



& den fjärde vinnaren är... trumvirvel...








Jag vilja vinna ett presentkort eftersom jag skulle vilja köpa den här stjärnan http://www.belysningsdesign.se/markslojd-hall-stjarna-70cm-vit?nosto=nosto-productpage-2 för att ge den till min lillasyster som har haft ett väldigt tufft och jobbigt år pga bröst och ryggsmärtor som läkarna inte riktigt kan hitta orsaken till. Jag tycker stjärnan är så otroligt fin och passar henne så bra och jag skulle även vilja ge den för att ljusa upp hennes tillvaro lite. :)





Klart Daniellas syster ska ha en vacker julstjärna från Belysningsdesign.se. Om det kan skänka henne bara ett uns glädje så tycker jag att det är helt fantastiskt. Hoppas verkligen att läkarna hittar problemet och att syster blir bra igen!



Skicka adress till mig så ska jag se att ett presentkort från Belysningsdesign.se kommer hem till dig.



Glöm nu inte delta i tävlingen för er chans att vinna ett presentkort. Ni tävlar HÄR - TÄVLA OCH VINN PRESENTKORT PÅ BELYSNINGSDESIGN.SE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!