27 november 2014

Dagens vinnare av ett presentkort är...


VINNARE NUMERO 8!



Så är det då dags att presentera dagens vinnare i tävlingen med Belysningsdesign.sedär ni kan vinna ett presentkort på 300 kr att handla för i Belysningsdesigns.se's webbshop. Ni som redan deltar men inte vann denna gången, misströsta inte, ni är fortfarande med i tävlingen om de resterande två presentkorten! Ni har en ny chans i morgon.



& den åttonde vinnaren är... trumvirvel...







http://www.belysningsdesign.se/markslojd-hydra-ljusboll-50cm-led?nosto=nosto-productpage-1
Vilken boll!
Den hade jag köpt en massa av så jag kan hänga i mitt träd..
Ola



Jag gillar det där, det där med att ha många! & det måste premieras tycker jag. & denna är ju ljuvlig, det har jag ju sagt innan. Hoppas du blir glad för denna Ola! Skicka mig din adress så ska jag se till att presentkortet kommer fram inom kort.



Nu är det bara två vinster kvar och vill ni vinna ska ni (om ni redan tävlat) hålla tummarna hårt, än finns chansen kvar.

Har ni inte tävlat så gör det omedelbums. I morgon väljs den nionde vinnaren ut. Tävlar gör ni HÄR!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!