23 oktober 2014

VINN ETT VACKERT BRODERI!

tävling






TÄVLING!




Nu har du möjlighet att vinna denna vackra jullöpare med tomte och häst från Garnaffären! Löparen kommer hem till dig som vinner och du har många härliga broderitimmar framför dig. Perfekt inför julen.



Allt du behöver göra är att gilla Garnaffären på Facebook och skriva en motivering i kommentarsfältet här nedan varför just du ska vinna detta vackra och roliga broderi. Vill du ha ännu större chans att vinna länkar du dessutom tävlingen på din egen blogg.



Garnaffären hittar du i Uddevalla men finns givetvis även på nätet. Här kan du beställa broderier, garn, mönster, virknålar etc. Snabb leverans och mycket att välja på.




Tävlingen pågår till nästa torsdag, den 30 oktober, 18:00! Lycka till.






9 kommentarer:

  1. Ååååh vilket fint broderi! Jag lärde mig sticka för en vecka sedan men nu blir jag minsann sugen på att lära mig brodera också! Jag hoppas jag får chansen att lära mig brodera med just detta broderiet. Jag har gillat på FB (Sanna Hellman) och har skrivit ett inlägg på bloggen: http://cdwoman.blogspot.se/2014/10/tavling.html Nu ska jag in på garnaffärens sida och se om de har "mina" garner :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag är med och har gillat på facebook som johanna inez margareta lindberg :) Jag skulle verkligen vilja vinna det här broderiet eftersom jag gissar att det kommer bli mycket vaken tid för mig nu i höst och vinter med en nyfödd bebis. Redan nu som gravid har jag avverkat en hel del virk och broderi projekt, men jag sördje verkligen när mitt senaste broderi tog slut, och eftersom det ändå kostar en del kommer jag nog inte köpa något nytt själv. Så det vore hur roligt som helst att vinna det här :) Jag har skrivit om det på bloggen http://arildsdottir.blogg.se/?tmp=782101

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag gillar på facebook sen tidigare, Malin Svensk Björck.

    Jag skulle vilja vinna för att ge det till min mamma. Hur gärna jag än skulle göra det här själv så behöver hon det mer.
    Hon återhämtar sig efter en svår operation och orkar inte/får inte göra så mycket saker.
    Men hon älskar att handarbeta och hon är galen i julen��
    Så det här vore rena rama högvinsten för henne att få. Plus att hon får sysselsätta sig med nåt annat än tv tittande när hon måste sitta ner.
    Så jag håller tummarna för att få överraska henne��
    Ha en härlig höst!
    Mvh Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag gillar och skulle vilja vinna för att jag älskar handarbete men har ännu inte provat på broderi, men jag har länge velat prova och motivet är helt i min smak. Sen så tycker jag om julen en del också... :P

    SvaraRadera
  5. Haha, jag skulle i all hast slänga in min medverkan i tävlingen, men hann bara med att publicera inlägget tidigare! :) Så nu kommer min kommentar:
    Jag fullkomligt älskar att brodera! Lärde mig det för inte så många år sen, och sen dess är jag fast. Jag köper enbart broderiattiraljer på second hand butiker (då en vid juletid får vända på varenda krona som CSN skickar). Och då får man liksom ta vad som finns, inte världens största utbud.. Ett sånt här stort julmotiv har jag länge drömt om att få sätta tänderna i, men tyvärr aldrig tidigare fått tag på. Såå det vore toppenfint att vinna! ;)
    Har även, som du redan sett, länkat på bloggen och gillat på Facebook - Camilla Wennberg.

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar

    SvaraRadera
  7. Vilket fantastiskt fint broderi! Jag skulle vilja vinna det för att ge till min dotter som på grund av halsproblem inte får göra något fysiskt ansträngande. Det blir lite långtråkigt. Hon gillar att brodera, och älskar julen, så detta skulle vara en underbar och välkommen present för henne!
    Gillar på fb: Nanna Englund fd E-son

    SvaraRadera
  8. Å vad gulligt broderi, försöker återhämta mig efter en operation och har precis återupptäckt hur roligt det är att brodera, skulle älska att få sy den här gulliga löparen! Har ju ingen blogg än men Gillar på fb:) mvh Ingela vågström

    SvaraRadera
  9. Klart att jag vill vinna denna fina,förr broderade jag massor sedan 5 barn ingen tid det har jag nu,Gillat på fb,Har ingen blogg hoppas det går bra ändå,läser din med mycket nöje.mvh Britt Thormeyer.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!