1 oktober 2016

DAGS ATT FÖRBESTÄLLA BLOSSA 16 IDAG!








LÖRDAGEN DEN 1 OKTOBER


Jag har ju redan rapporterat om Blossa 16 med smak av kråkbär men nu vill jag påminna om att det är dags att förbeställa på Systembolaget om man vill vara bland de först som får köpa dessa klassiker. Från och med idag lördag, den 1:a oktober, kommer vi kunna boka de antal flaskor vi vill ha. Jag kommer boka två tror jag. En att provsmaka nu snart och en att ha senare, oavsett hur den smakar.









Tycker flaskan är riktigt snygg och den kommer passa väl på drinkvagnen ihop med nån god romglögg, årgångsmust och lite annat juligt. Så även på julbordet där jag hoppas vi kommer ha mycket gröna kvistar och mossa som gifter sig med flaskans design. Ja, både förra årets flaska och årets flaska är fullträffar, helt i min smak. Dock var jag inte så förtjust i förra årets smak, i alla fall inte som varm, som kall funkade den bättre, så jag hoppas att årets version passar mig bättre.


Men ja, detta skulle ju mest vara en påminnelse om att det är dags att förboka nu om ni är intresserade av att testa denna snart!







2 kommentarer:

  1. Helt klart en av årets höjdpunkter då man får smaka på årets glögg! Har beställt. Känns lite märkligt att man snart dricker glögg när det bara var ett par veckor sedan vi badade i poolen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hösten har varit märklig. Bra men märklig. Skönt för er som har pool, härligt att kunna utnyttja den rejält i år antar jag. Är mycket nyfiken på årets glögg, har inte en susning om hur kråkbär smakar :-)

      Kram

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!