21 oktober 2016

DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS




...I NORDVÄSTRA SKÅNE


Det är nämligen här jag befinner mig då min älskade make hastigt och lustigt överraskade mig med ett härligt dygn på SPA med afternoon tea, tre-rättersmiddag, övernattning och skogspromenad.


Efter en tuff vecka så var det här exakt vad jag behövde så nu ska jag strax stänga av datorn, lägga undan mobilen och bara vara. & i natt ska jag sova gott och drömma om min lilla pälsboll som håller koll på mig där uppe någonstans. Troligtvis har han hoppat upp i mammas knä och blir klappad på den vita fläcken precis mellan ögonen, det som alltid gjorde honom så lugn. För var han är så är han alltid i mitt hjärta.



Ha en härlig fredag, det ska iaf jag göra mitt allra bästa för att ha.





1 kommentar:

  1. Så underbart att få en sådan go present. SLAPPA av o bara var det är såååå skönt.O dröm goa drömmar. Kanske med litet juligt i

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!