13 oktober 2016

SKYNDA FYNDA, SUMMERBIRDPRISERNA ÄR SLÄPPTA.





PRISVÄRT.


Äntligen har jag fått tag i priserna (dock i danska dollares) men jag ska försöka "översätta dem. Den finaste av dem alla, Christmas Chiffoniere kommer gå på 448 danska riksdaler vilket är cirka 615 svenska kr. Vuxenkalendern med vanliga luckor (två bitar i varje även här) kommer kosta runt 450 kr, barnkalendern 290 kr och julgåvan 360 kr. Detta är alltså många gissningar men de borde inte ligga sååååå långt ifrån.


Försöker fortfarande hitta återförsäljare men bor ni i Skåne så är det bara att pipa över till Köpendanmark och köpa på er en hög, där finns många butiker. Tex på Illum. Hoppas de kommer in på Illums Bolighus i år. Annars har jag köpt mina på Ahlgrens konfektyr i Lund.





2 kommentarer:

  1. Inreda.com har oxo några=)Trevlig helg från Norrland!/Maria

    SvaraRadera
  2. Nu finns det även Müsli adventskalander, detta år är verkligen adventskalendrarnas år!

    https://se.mymuesli.com/gifts/christmas/advent-calendar?utm_medium=SMM&utm_source=facebook&utm_campaign=SMM-MIX_CVR-Adventskalender&utm_content=neukunden_feed_1_20161013_lalb6_cpm&utm_term=link_produkt_rabatt_v2

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!