26 oktober 2016

BUSY LITTLE CHRISTMAS BEE






GODMORGON -1 GRAD!



Frost, minusgrader och en strålande vacker morgon. Hade jag bara inte varit så trött så... Lååång dag igår på jobbet med ett supertrevligt och intressant seminarium med efterföljande mingel och idag är det ett bloggmingel på agendan. Efter en heldag på jobbet där jag ska facilitera ett möte där vi bara måste komma fram till beslut gällande flera viktiga punkter. Jag behöver med andra ord kaffe, i stora mängder, gärna intravenöst och med en dos D- & C-vitamin.  & så startart jag dagen med en kopp kaffe med kanel plus en härlig jultidining som jag hinner läsa ungefär tre sidor av innan det är dags att ge sig av.


Hur startar ni era morgonar? Lugna, sköna eler är det barnlämning, stresskörning till jobbet eller gör ni som jag när ni kan jobba hemifrån, kliver upp ur sängen, in i sin enhörningsonepiece (jo jag har faktiskt en sådan men använder mest som pyjamas - mitt bästa H&M-tips. Ingen blir ledsen att vakna bredvid en enhörning) och sätter sig med en kopp kaffe i soffan och jobbar. De dagarna är de bästa. förutom den sociala aspekten då. Tur då att ni finns och kollegor på jobbet som gärna mailar :-)


Men nu är det dags att sticka. Ha en fin onsdag (är det redan onsdag???).








1 kommentar:

  1. Jag går gärna upp lite tidigare så att jag hinner ta en extra kopp kaffe och gå igenom blogglistan på Bloglovin'. Har tjuvstartat tändandet av mitt favoritjulljus Candy Cane Lane (Yankee Candle) som doftar sött och mint och alldeles ljuvligt.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!