17 oktober 2016

DAGS FÖR DAGENS ANDRA TIPS OCH DETTA WOWOWO-TIPS TROR JAG MÅNGA ÄR SUGNA PÅ I JUL.





SOM ATT SOVA I TOMTENS SÄNG



Jag håller ju koll på de flesta siter just nu för att inte missa de absolut bästa godbitarna, de jag även vill kunna dela med er, för ni är ju världens gulligaste och snällaste läsare. & idag, IDAG upptäckte jag minsann att en del av H&Ms julkollektion kommit ut på nästet. & snabb som en vässla var jag för att inte missa att införskaffa det röda påslakanet som ska göra mitt sovrum till julens mysigaste rum. Eftersom vi har ett dubbeltäcke fick det bli ett sådant och det gick på 599 kr. Klicka hem, klicka, hem, klicka hem!






Sen bidde det två kuddar, inte för att jag exak vet var jag sk ha dem men kanske får även de hamna i sovrummet. Alternativt i loungehörnan framför brasan. Finns många ställen att placera kuddar på.







& till sists, fyra linneservetter för när det bara är jag, Johan och barnen eller bara två gäster. jag börjar nog bli gammal som plötsligt hör mig säga att "Linneservetter, det är ju rätt trevligt". Men det ÄR ju det.


Jaja, detta klickade jag hem idag iaf. Tur jag inte kör en sommarblogg också för då hade jag ruinerat både mig själv och halva kvarteret känns det som. Men nu gör jag inte det så jag kan med gott samvete pracka på er diverse julsaker, speciellt som det är noll sponsring bakom, snarare jag som sponsrar affärerna :-D


Ha en fin måndagskväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!