22 oktober 2016

ATT HA BUNKRAT UPP FÖR NÅGRA JULAR FRAMÅT.








HEJ HALLOWEENLÖRDAG.



Kör ni Halloween idag? Eller måndag? Eller nästa vecka? Det hela verkar förvirrat men när jag var i USA under Halloween så passade folk på att fira Halloween veckan innan Halloween, dagarna innan Halloween och såklart på Halloween. Så varför inte passa på, det är inte som att vi har såååå himla mycket att festa under hösten. Så jag passar på. Jag har klätt ut mig läskigt, släckt ner huset, ställt ut lite ljus och en pumpa och lastat upp en stor skål med godis om ifall det kommer några busungar. & alla godbitar är inlindade i papper och det finns inga äpplen eller liknande.



Ja, så det är vad jag gör just nu. Det och väntar på att min man ska komma hem och på att Så mycket bättre ska börja så att jag får gråta lite av glädje (det gör jag alltid under SMB).



Samtidigt har min hög med julsaker att testa, läsa, smaka av, skriva av bara växt och växt de senaste dagarna och jag hinner inte riktigt med men bara för att berätta lite vad som ligger i pipen så har jag idag köpt årets pepparkakor från Finsmakeriet som ska provtestas och fotograferas, Årets skumtomtesmak är inhandlad och ska testas, tidningar ska läsas, glögg ska smakas av, inköp ska fotograferas och saker ska skrivas om. Jag ska försöka jobba igen det hela och jag hoppas ni ger mig den tiden. Förhoppningsvis har jag snart en härlig tävling för er att ta del av också men det det kommer inom sinom tid.



Ha nu en härlig lördagskväll och hoppas att SMB är härligt som vanligt och så ses vi i morgon!









1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!