30 september 2016

MMM... LINDT CHOKLADKALENDRAR OCH CHOKLADPRALINER


FINA CHOKLADKALENDRAR TILL BÅDE VUXEN OCH BARN


Fick ett mail i lådan ang Lindts julkalendrar och julgåvor och det var ju rätt jobbigt att gå in och kolla på deras site - Inte! Ojojoj så mycket gott och vilka fina kalendrar. Jag är på språng ut så jag hinner inte skriva så mycket om varje men de jag visar upp här är sådana jag själv skulle vilja ha. Jag brukar hitta dem på Coop eller dylikt men de går att handla via Lindts sida också. Några verkar dock vara slut i lager men vem vet, de kanske får påfyllning. Men kika in vetja, om inte annat så för att fönstershoppa Lindt-kulor (ÄLSKAR). Jag valde prick alla jag hade velat ha (om jag nu äter en massa godis men jag spar mig till december för det) och sen stängde jag ner fönstret :-D


Sist men inte minst så hade de ett erbjudande i mailet som jag tänkte dela med er. Vet inte om det är något supererbjudande men om man nu har tänkt att handla tre kalendrar så vet ni att ni iaf kan få lite rabatt i december. Men kolla in så fina kalendrar, jag vill ha varenda en!


Ha en trevlig fredag kära läsare, för det har jag tänkt att ha!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!