11 oktober 2016

JULENS DOFTER ÄR HÄR.







ATT VARA EN DOFTLJUSJUNKIE



Att vara beroende av doftljus är dyrt, riktigt dyrt. Därför måste en välja. Länge, väl och med stor säkerhet. Det finns ljus jag inte väljer, tyvärr doftar IKEAs ljus för starkt för mig medan Kew Gardens, Durance, Voluspa, Rituals, Skandinavisk och K.Lundqvist.


Jag passar på när Agnes Amelia har rabattkoder, då köper jag på mig ett gäng. & Rituals köpare jag när de är slut för jag kan inte leva utan dem :-) Typ.









JUL var en ny bekant för mig men den luktar underbart och jag sparar på den nu tills vi närmar oss jul. Tänk vad kombinationen av ljus och doft kan göra för ens välbefinnande. Det är magiskt. Så i går när jag att där med min jultidning, min brasa och mitt glas cola kändes det nästan som december. Underbar känsla.


Idag blir en fullsmockad jag men jag kan berätta från säkra källor att IKEA i Malmö hade inte plockat upp sina julsaker i fredags, Dock har Illums Bolighus plockat fram en del och det ska i få se i ett inlägg inom kort. & snart kommer kläderna ut i affärern, de bränd  mandlarna kommer sprida ljuvliga dofter och glad barn kommer gå omkring med stora glansiga ögon och kan knappt förstå sin lycka. Fint är det.


Ses senare!



1 kommentar:

  1. Bor du i Malmö? Jag ska dit i slutet av oktober så jag tänkte passa på att handla lite fina julsaker... Finns Ilums Bolighus i Malmö alltså? :D då blir jag glad! Har du några andra shoppingtips?

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!