17 oktober 2016

DAGENS FÖRSTA "MUST HAVE" TIPS - JULGRANSBILEN FRÅN HOUSE DOCTOR







BESTÄLL INNAN DET ÄR FÖR SENT


Idag när jag surfade runt bland lite intredningssidor så såg jag att Baldershage har fått in House Doctorbilarna. Finns i lager och kostar 198 kr. Så surfa dit snabbt som attan om ni vill ha tag i en. De verkar nämligen ta slut i ett nafs och den jag beställts från Kaiku.dk verkar vara slutsåld nu också. Men jag kan verkligen rekommendera Kaiku.dk, supersnabb leverans och otroligt trevligt bemötande.


Men ja, vill ni ha en bil, bege er till Baldershage. Ingen egen erfarenhet från att shoppa där men det är säker bra.









1 kommentar:

  1. Balders hage är suuperbra brukar beställa därifrån ibland :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!