16 oktober 2016

ATT HA DOFT AV JUL I VÅRT HUS.






IT'S STARTING TO SMELL A LOT LIKE CHRISTMAS.


Hej kära bloggläsare. Ursäkta min frånvaro men då de senaste dagarna totalt vände upp och ner på min tillvara så blev det svårt att öht tänka på bloggen. Men nu är det iaf dags att börja så smått och idag vill jag tipsa om den här härliga rengöringssprayen med doft av Kanel och apelsin. Den doftar ljuvligt och jag kommer använda den precis överallt i jul för att få till den där extra touchen av juldoft. Denna har jag köpt av Agnes Amelia (inte sponsrad) när hon hade en rabattkod och jag blev fasligt nöjd. Det är alltid bra att hålla koll på rabattkoder, det kan man spara många kronor på.


Har ni förresten hört att den danska motsvarigheten till SMHI, som heter DMI, spår den kallaste vintern på sex år. & fö sex år sen då var det mina drömmars vinter så jag hoppas att de har rätt. Läs mer här på GP för att se vad som sägs och skrivs.






1 kommentar:

  1. Jag har velat ha julig rengöring länge, men aldrig köpt någon. Gick in och köpte denna på en gång. Dock inte på den sidan du nämnde då det var slut i lager där.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!