8 oktober 2016

MJUKA PLÄDAR OCH VACKRA KUDDAR FRÅN H&M HOME







IT'S STARTING TO LOOK ALOT LIKE CHRISTMAS



Nu börjar H&M släppa fler av sina julgrejer och nu har en batch med kuddar och filter släppts (pressbilder, fin inte butik än vad jag ha sett). Jag har fastnat för ett par av dem och de har jag samlat i kollaget här ovan. Jag kan också tänka mig den vita med stjärnor här nedanför.  De andra i bild två är inte riktigt min smak men jag är så glad att det öht kommer ut juldekorationer att jag blir glad för allt.







Jag gillar även dessa filtar och kuddar, speciellt den med mest rött. Känns julig och härlig och skulle passa lite över allt. Kanske som prydnadskuddar till det där röda påslakansättet jag har fått för mig att jag ska ha i jul. :-D NU är det bara att vänta på att dessa kommer ut i butik och online så att man får en chans att beställa. Det är ju snart bara en och en halv månad tills det är dags att börja pynta. Nu får de allt sätta fart och komma ut med sakerna.


Ivrig? Jag? Inte då?


Ha en fin lördag och vi ses nog ikväll igen för jag har ett annat inlägg på lut med lite koppling till detta. Så vi ses snart igen, alla ni fantastiska läsare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!