1 oktober 2015

Nu går det att förboka årets Blossa!









1 OKTOBER


Så blev det första oktober och dags att beställa årets årgångsglögg från Blossa. På Systembolaget kan en från och med idag förboka årgångsglöggen som i år är smaksatt med Earl Grey-te och specialutgåvan 1895 som bara kommer finnas i 20000 exemplar.


HÄR hittar ni sidan med Blossa årgångsglögg, dvs Blossa15


HÄR hittar ni årets samlarobjekt, 1895.


Jag sa givetvis beställa båda så att jag kan ha min traditionella glöggprovning om drygt två veckor. Det är ett måste. Kommer ni köpa?



2 kommentarer:

  1. Tror denna kommer vara skapligt god! :) Tror du på succé med denna smak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att säga. Förra årets, lavendel, var supergod men smakade inte så mycket lavendel. Tänker mig att Earl Grey inte är en så tydlig smak så jag är inte säker på att vi kommer kunna urskilja just "Earl Grey". Dock tror jag den kommer vara god, dock inte så te-ig. men vi får se, har beställt två flaskor som borde komma snart så då ska här provas :-)

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!