11 oktober 2015

Adventskalendrar för lite mindre barn




PYSSEL, BÖCKER OCH LITE ANNAT SMÅTT OCH GOTT.



Jo jag lovade ju att fortsätta min serie med adventskalendrar. Idag presenterar jag några förslag på kalendrar för de lite mindre barnen. Hoppas ni hittar något som passar.







Railway Adventskalender 2015


En rolig adventskalender för de allra flesta barn. Bygg ditt eget vinterlandskap med hjälp av överraskningarna i kalendern. Kostar mellan 329 -399 kr .








Play-Doh Adventskalender 2015


För det kreativa barnet som gillar att göra sina egna figurer och världar är Play-Doh-kalendern ett alternativ. Innehåller lera och flera olika roliga mallar, stanser och tillbehör. Kostar mellan 219-299









PIXI Adventskalender 2015


Den perfekta adventskalendern för lässugna barn och vuxna. En ny liten bok varje dag att läsa för en stunds stillhet och mys. En adventskalender ni kommer ha nytta av länge eftersom böckerna såklart kan läsas om och om igen. Kostar mellan 249 - 269 kr.










BAMSE Adventskalender 2015


Adventskalender med 24 miniböcker som alla handlar om Bamse och hans vänner. Perfekt för den lässugne och Bamseälskarna. Träffa Bamse, Brummelisa, Lilleskutt och Vargen och njuta av en härlig lässtund med ditt barn varje dag. Kostar mellan 149 - 199 kr .










Minions Adventskalender 2015


För alla Minionälskare där ute, och det är nog rätt många, så finns det i år en adventskalender med bara Miniongrejer. Pennor, sudd, små block, stämplar m.m hittar ni i denna kalender.  Kostar mellan 129-149 kr.







Hama Adventskalender 2015 med pärlor.


Adventskalendern för de barn som älskar att pyssla och pärla. Massor av pärlor för skapande av en ny figur varje dag. Figurerna i kalenderns hör alla julen till och det finns bal tomtar, slädar, julgranar m.m. Kostar 279 kr.






2 kommentarer:

  1. Kalendern med Minioner skulle jag ju själv vilja ha och pärlorna :) Får visa dem för barnen och se om någon av dem skulle vilja ha dem med, annars måste ju jag vara värd en kalender till jul ;).

    SvaraRadera
  2. Å, jag gillade den första och den med pärlplattor!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!