31 oktober 2015

Att sova i julen








PYJAMAS!



Den här sprang jag på häromdagen då jag var inne på H&M för att lämna tillbaka en tröja som inte passade. Men vilken tur! För då hittade jag årets julpyjamas. Ja, eller året och årets, min första julpyjamas någonsin ska kanske tilläggas. Supermysig, varm och gullig. Min man skrattade gott åt mig på morgonen när vi vaknade och jag låg där i min pyjamas och mornande mig. Han tyckte det var väldigt sött. :-)



Det var tyvärr svårt att fotografera tröjan men den är långärmad, med röda muddar och fyra knappar fram på. Samma mönster som pyjamasbyxorna. Den här fanns även i svart och vitt och den kan ni hitta på nätet, min fanns tyvärr inte tillgänglig på nätet vad jag kan se. Men kolla i er lokala H&M-butik så kanske den finns där. Jag ser iaf vansinnigt mycket fram mot att husera i den här under vinterhalvåret, att sitta framför brasan i en skön morgonrock, min pyjamas och tjocka hossor (skånska, slå upp det :-D) och titta på granen och alla julklapparna där under. Lycka!









1 kommentar:

  1. Hej, jag har skapat en julgrupp på FB! Alltså inte en sådan med hyacinter, utan en grupp att diskutera julen i, få tips, dela med sig tips, ställa frågor osv. Mest för att jag är så sugen på att prata om jul mest hela tiden;) Det vore kul om du och dina läsare ville vara med! Gruppen heter "Julstämning & Bjällerklang" och är nystartat. Tipsa gärna andra. Juliga hälsningar, Annette.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!