29 oktober 2015

Söt julig förvaring till barnen.









WINTER WONDERLAND.




Godkväll i stugorna!


Har ni det bra? Själv sitter jag framför en brasa, bläddrar i jultidningar och ser fram mot att få hoppa i min nyköpta juliga pyjamas om en liten stund!  Längtar så tills det är dags att pynta huset och jultidningarna ger mig massor av inspiration inför det! Underbart helt enkelt.


Efter helgen är Halloween över och då tror jag personligen att julen kommer "explodera" i affärerna, vilket jag ser mycket fram mot såklart. Men än så länge är det bara här och där det syns men idag fick jag i alla fall tag i H&Ms accessoarkalender, vilket gjorde mig lycklig :-)


En annan sak som jag har hittat på H&M och som är supergullig i barnrummet, bokhyllan eller likande är den här låtsasboken. Perfekt att gömma hemligheter i, så som julklappar, ledtrådar, vackra smycken eller vad det nu kan vara. Visst är den söt?! Skulle även kunna få ligga under granen som ett fint smycke, eller varför inte som julens coffeetablebok. Söt att ha framme. & som vuxen kan jag ju gömma lite god choklad eller så i den, sånt som barnen inte ska veta att vi äter när de gått och lagt sig ;-)


Jobbigt bara när de vill läsa boken och hittar ens gömma. Nåja, det kan det vara värt. Söt är den iaf, oavsett var jag placerar den i slutänden. Ha nu en mysig torsdag och tänk på att det alldeles strax är november och julen kryper allt närmare. Hurra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!