23 oktober 2015

Mer stilbilder från H&M









MYCKET H&M HOME NU.



H&M Home släpper sina miljöbilder lite pö om pö och därför blir det flera inlägg. Att det faktiskt går att handla Home-stuff in store i närheten bidrar naturligtvis också till inläggsfrenesin.


Men så. Nya bilder och dessa tycker jag är lite bättre men fortfarande väldigt avskalade. Dock tycker jag att H&Ms utbud i år är mycket bättre än de pressbilder som kommit. MEN. Bilderna som syns på H&M nu är ju av en helt annan kaliber. I kombination blir bilderna fantastiska. Så kika in på H&M Home - Inspirations.


Men vad spelar pressbilderna för någon roll när det finns massor av fint att införskaffa hos H&M. Att det dessutom är en av mina favvoaffärer skadar ju inte :-) Önskar bara att de där värdecheckarna som man får i januari kunde komma nu ist :-D



Mer H&M inspo kommer men då mer i detalj. Tänkte visa lite av metallictrenden och några saker jag skulle kunna tänka mig. Snart i en blogg nära dig :-)





1 kommentar:

  1. När jag ser härligt stylade bilder får inredningsnerven sig en kick. Så gör jag ett försök och resultatet blir som de där amerikanska "nailed it" bilderna. Japp, så bra blir det. :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!