26 oktober 2015

Guld från H&M home






GOLD


H&M satsar på två olika stilar i år, en metalltrend och en lite mer klassisk. Här fokuserar jag på guld-trenden som känns väldigt varm och mysig och som passar väldigt bra ihop med levande ljus, grönt, och kvällar mörka som natten.



Jag gillar ju det här materialet, eller färgen ska jag kanske säga. Den är inbjudande på något sätt. Kanske är det lite att gå ifrån det kalla vita/silvriga och ta in mer färg/värme?









Sen är kanske inte just alla de här sakerna sådant som jag själv skulle köpa men vissa saker kan def få flytta hem till mig. Den vita kudden, brickan,  och ljushållaren här nedan gillar jag mycket. Paljetter är jag dock inte så förtjust i men det är det säkert många andra som är. & nog måste en känna sig oerhört glammig i paljettofflor!











Supersöt tallrik med ett sött budskap. Blir fint att duka med vid jul tänker jag.










Ja det var lite från H&M Home. Vad tycker ni, gillar ni stilen? Jag tycker den är trevlig och mysig och inbjudande som sagt men har full förståelse för att alla inte gillar det. Men för mig är det toppen!








2 kommentarer:

  1. Jag gillar det! Från att ha varit strikt på "vitmetallsidan" (aluminium, rostfritt & krom) när det gäller inredning så har jag det senaste året mjuknat och nu hittar man både mässing & koppar hemma hos mig! Men som du säger, paljetterna kanske kan få bo hos någon annan... :)

    SvaraRadera
  2. Rabattkoder är ett utmärkt sätt att belöna kunder som hjälper dig marknaden genom att registrera dig för ditt nyhetsbrev eller lämna feedback på din kupongerna

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!