29 oktober 2015

Provsmakat pepparkaksgifflar från Pågens.









DET BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR.


Mamma mia, smakexplosion i munnen galore! Det här var a match made in heaven.  Vi testade den här i helgen med hjälp av mina bonusbarn. Det är nog det barnen mest gillar med mitt julbloggande, att de får chansen att smaka på en massa gott eftersom jag köper hem och måste testa. Jag har en väldigt villig panel. Om vi säger som så. :-)


I helgen testade vi ett par olika saker och denna var en av de första vi testade och den föll i god jord hos alla. Saftig, en distinkt smak av pepparkaka men ändå med gifflarnas runda söthet. En fin mjukhet i munnen och ett sug efter mer av det goda.


Ett paket kostade mig 23 kr på Coop och det tycker jag är helt ok för så pass goda bullar, perfekt att ta med på utflykt eller bjuda gäster på om en inte har något hembakt hemma. Så den här rekommenderar hela familjen. Gott, gottigottgott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!