3 oktober 2015

Lite engelsk julinspo







CHRISTMAS SHOP




Om drygt två månader är det jag som far till London för lite underbart juligt, engelskt häng! Ett ställe jag ska besöka är givetvis Selfridge och deras julavdelning (som typ redan varit öppen i två månader...). Lite inspo från deras sortiment känns därför på sin plats. Jag är inte så mycket för de platsbaserade juldekorationerna så alla juldekorationer som baseras på röda bussar eller röda telefonkiosker går bort.  Men de här sakerna hade jag absolut kunnat tänka mig. Vackra presentpåsar, en fin adventskalender som verkligen passar barn,  vacker tejp, boxar och smällkarameller plus tjusiga adresslappar.




Jag förstår ju (jag känner mig själv väl) att jag kommer köpa en massa andra saker men det vore ju bra om jag kunde hålla mig till dessa eller färre för det finns ju hur många julaffärer som helst att besöka i slutet av november. Men siktet är att inte behöva köpa en extra väska för att ta hem alla saker, bra om jag har lite koll innan känner jag. Men vi får se, som sagt, jag känner mig själv, alldeles för väl.



Men en kan alltid hoppas :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!