21 oktober 2015

Årets smartaste datumljus - nu hemma hos mig!








PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!


I flera år har jag suktat, tittat på, funderat men alltid hindrat mig själv i sista sekund. Jag pratar om Tine K's datumljus som är helt geniala för en som jag som rätt ofta glömmer att tända ljuset eller inte har det tänt så länge som det behövs (tjocka ljus är bara att glömma, vid jul är jag nere vid femman-ish).


I år hade jag dock tänkt att nu, nu ska jag köpa ett sådant. Men vad händer då? Jag ramlar över ett liknande på H&M och innan jag hade hunnit säga sankta Lucia hade jag betalt för ljuset och var på väg hem igen.


Hur bra? Precis. Störtbra!



Så nu ser jag verkligen fram mot 1 advent, att få tända den här finingen (som är en aningens billigare än det från Tine K 79,50 jämfört med 129/199 kr (det finns två olika Tine K). Tyvärr verkar det inte finnas i deras onlinesortiment än men jag har sett det i båda de H&M Homebutikerna jag har besökt (Center Syd - Löddeköpinge samt Gustav Adolfs Torg Malmö)





1 kommentar:

  1. Är tanken att man ska kryssa av datumen med en penna? Jag är nog lite trög som inte fattat 😉 Fint var det iaf!

    HTTP://Julilunna.wordpress.com

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!