1 december 2014

Den sista vinnaren är...





Så var det dags att avslöja den sista vinnaren i tävlingen om presentkort från Belysningsdesign.se En tävling som har varit helt fantastisk, det har varit så kul att ni är så många som velat tävla och att ni har haft så bra motiveringar, det har verkligen varit svårt att välja ibland. Men nu är den sista vinnaren utsedd och hens namn kommer här:








Den sista vinnaren är...



http://www.belysningsdesign.se/markslojd-elsa-slinga-10-led-vit Jag skulle gärna vilja ha en slinga med pappers-stjärnor... Har beundrat liknande och velat köpa, men då jag är säsongs-anställd och inte har fått någon a-kassa ännu måste jag spara så mycket jag bara kan. En julklapp av detta slag vore mycket mycket trevligt .. Ett ljus i mörkret på flera sätt ������☺️������




Grattis Jenny! Skicka mig din adress så ska jag se till att ett presentkort på 300 kr från Belysningsdesign.se kommer hem till dig! & god jul :-)



Tack alla deltagare och tack till belysningsdesign.se som så frikostigt har varit med och sponsrat den här tävlingen! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!