5 december 2014

Du är "vinnare" av boken Julplågor





PLÅGSAMT, OH SÅ PLÅGSAMT!




Motiveringen lyder: Du må vinna den här boken men eftersom du måste lyssna på den här låten så är du ändå en förlorare. & så kan vi ju inte ha det. Så jag vill gärna muntra upp dig lite och på samma gång hoppas jag att du hittar lite nya uppslag till låtar som din pojkvän och hans familj kan lyssna på i stället. För det här går inte att lyssna på :-)



Det är en fruktansvärt plågsam låt. (vill ni höra låten som är upphov till allt detta så hittar ni den på Spotify. Länk HÄR).



GRATTIS MIA!


Mia2 december 2014 21:17

Julplågan för mig är en lite mindre känd jullåt: "Julafton hemma" med Wizex. Denna spelades tydligen flitigt hemma hos min sambos familj när han växte upp för nu envisas han med att spela den varenda gång vi spelar julmusik hemma. Som den värsta fusionen mellan dansbandtakt, sångare med lite för mycket "feeling" och svulstig julpoesi ungefär, fruktansvärt!! ;)



Skicka mig din adress så skickar jag hem boken till dig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!