20 december 2014

Fyra dagar kvar och svetten lackar.







Ett kort HEJ.



Ujuj, idag är det mycket att göra. Städa, laga mat, fixa och dona så jag har egentligen inte alls tid att sitta här. Men jag måste ju kika in och säga godmorgon och vet ni att det är fyra dagar kvar? (klart ni vet!). Så strax ska jag slänga på mig lite kläder (pyjamasen är fortfarande på) och bege mig till diverse ställen för att hämta paket, byta matvaror (fick med mig wienerkorv istället för prinskorv och grönkålssoppa istället för grönkål hem från affären i går, folk som lägger matvaror fel borde inte få julklappar!).




Sen ska det städas, tvättas, slå in julklappar och pysslas så det blir en busy, busy dag. Men vi ses kanske ikväll!



Ha en fin dag mina vänner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!