8 december 2014

Tittar in och säger hej och ett juligt foto från mig




Ja, och där i mitten är ju jag. hej hej. Alla bilder är mina från Instagram





GODER AFTON BÅDE HERRE OCH FRU.



Tittar in till er lite snabbt för idag är det fullt upp med jultidningsutdelning, julmys, läxläsning och dylikt för barnveckan har börjat och då får man ägna sig åt det istället för att hänga i bloggen hela tiden. Ni brukar nog inte märka så mycket av det dock för jag skriver ju oftast på kvällarna, antingen medan barnen är hos kompisar/tittar på tv/sover eller tidig morgon innan jobbet, när de inte hunnit vakna än. Lite knivigt att hinna med ibland men det går rätt bra.



I kväll ska vi försöka hinna göra julkort tänker jag, det börjar bli hög tid att posta dem. Sen ska vi kanske inte försöka hinna med mycket mer för det tar alltid mycket längre tid än beräknat. Jag behöver slå in några julklappar till men då måste barnen ha somnat så vi får väl se om jag orkar med det idag eller om jag också somnar tidigt :-D Lätt hänt när man jobbar hela dagarna och sen kommer hem och julstökar på kvällarna, då är det skönt att krypa ner tidigt under mjuka lager av dun och bomull och somna i skenet av en älskad julslinga som skiner på sista versen.



Men nu måste jag bege mig ut med Wille och fixa jultidningarna. Hej på en sväng!





4 kommentarer:

  1. Oh du din lilla julpralin. Söt som tusan är du. God jul

    SvaraRadera
  2. Julkort är ju så galet kul att göra! Kika gärna in hos mig för att läsa om vår julpysseldag http://emschen.se/bland-glitter-lim-och-skratt/ och på min IG @byemschen finns foto på mina julkort som jag gjorde.
    Nu är det inte långt kvar till jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt. Jag vill också ha en pysseldag men jag tror inte att tiden räcker till, ni verkar i alla fall haft riktigt mysigt!
      Kram

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!