13 december 2014

Julens bästa gå-bort-present











VACKER PRESENTKARTONG



I går ger jag bort fin choklad och hemgjord kola i present till grannar, vänner och till tex släktingar som inte önskar sig något speciellt. Jag köper vackra förpackningar som dessa och tar med mig på glöggpartyn, julfester och adventsfikor. Det är ju väldigt mycket trevligare att komma med lite fin choklad i stället för den gamla Paradisasken (och vem ger bort en ask utan trillingnöt ändå?) eller den slentrianmässiga vinflaskan. En vacker chokladkartong med den lkjuvaste av choklader blir de allra flesta väldigt glada över och hela familjen kan smaka.



Så det är tagens andra tips: Köp fina chokladförpackningar att ta med när ni går bort eller att ge på julafton till den som inte önskar sig något specifikt. Det finns massor av fin choklad att välja på som min favorit Summerbird, Valrhona,Michel Cluizel eller tex Malmö Chokladfabrik 1988.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!