23 december 2014

Dan före dan - Lillejulafton







DAN FÖRE DOPPAREDAN



Hej alla fina läsare, nu är det inte långt kvar till julafton men jag hade gärna tagit ett par dagar till på mig, snart är det ju över! & jag har självklart fortfarande massor av saker jag måste vill göra som jag inte hunnit med så det är verkligen dags att sätta fart nu. För i eftermiddag kommer tjocka släkten och lite senare har vi glöggmingen med våra kära grannar och deras familjer, det blir en väldans massa folk som ska bjudas på glögg, snittar och massor av julmys.



Ikväll ska skinkan griljeras, vi ska prata om livet, julen och året som komma ska, dricka julmust och äta julgodis så det står härliga till. & barnen kommer antagligen vara topp tunnor stolliga för våra började redan i går med att vara toppspeedade. Otroligt kul att se, sådär var ju jag med men har aldrig riktigt sett det från någon annans sida :-D



Jag hoppas kunna titta in till er lite senare men dessa dagar är tiden knapp och mycket upptar den lediga tiden. Men jag hoppas ni har en härlig lillejulafton, eller dan före dopparedan, vad ni nu föredrar att kalla den 23:e december.



23 december - tokigt så snabbt det har gått.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!