16 december 2014

Det där med att inte ha tid








Åtta dagar kvar till julafton och jag undrar så vad som hände, nyss var det ju massor av tid kvar känns det som. Nu ligger jag efter (egentligen inte för det finns inget jag aboslut _måste_ göra) känns det som, främst med bloggen, det finns ingen tid över på kvällarna längre då det alltid är något event på gång. Om det inte är julklappsshopping så är det julbord, bio, adventsmys, middag eller liknande. Så, därför är jag inte lika aktiv på bloggen som innan, det har helt enkelt inte funnits tid.



& kanske har ni annat att göra, inspirationens tid är kanske förbi, det är så nära nu att vi alla har fullt upp. Så får det vara, så kanske det ska vara :-)



Ikväll är jag iaf upptagen med två riktigt trevliga aktiviteter. Först sa jag och mannen se Hobbit - Femhäradsslaget och sen ska vi kika in hos några kompisar som precis flyttat till en våning mitt i stan. Så exiting times. I morgon har jag förhoppningsvis mer tid att blogga. Om jag inte får för mig att laga massor av julgodis och inte hinner med bloggen. Men jag får skärpa mig helt enkelt, Jag har ju två granar, paketinslagning, trillingnötter och lite annat smått och gott att skriva om.



Men ja, åtta dagar kvar till julafton och tiden räcker inte riktigt till.






1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!