12 september 2014

Jul på Indiska









INDISKA.


Som jag skrev häromdagen så hade Indiska pressvisning på slottet i onsdags. Jag har fått tag i lite pressbilder, med tillstånd av Indiska, och dessa fina kulor och julsaker släpps i början av november. Jag gillar verkligen julkulan som ser ut som en jordglob, de tre kulorna med djur här ovan samt hjärtat med tofs.



Mycket vackert och prisvärt, kulorna kommer kosta någonstans från 39-49 kr per styck. Det tycker jag är toppenpriser för de här vackra tingen.












Ljusstaken är annorlunda och det tror jag kan locka även de som inte är så traditionella i sin julighet medan kudden och skålen definitivt har mycket av det juliga i sig men med en touch av exotiska mönster.



Ja för traditionalisten tror jag Indiskas julkollektion kan ha träffat precis rätt. Lite allmogekänsla men ändå nytt. & som sagt, de där svartvita djurkulorna, hjärtat och jordgloben kan gärna få flytta hem till mig när det börjar lacka mot jul.



Vad tycker ni?













3 kommentarer:

  1. Tummen upp, jag gillar allt! :) Ljusstaken är däremot svår att ta för julpryl. Den ser ut som vilken ljusstake som helst.

    SvaraRadera
  2. Åååh! Nu längtar jag verkligen till jul...

    SvaraRadera
  3. Fina saker - ovanligt traditionella:) Indiska kan ha en del riktigt fina saker, speciellt ljuslyktorna!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!