25 september 2014

Julperfektion!



Vackra ljusstakar & skål från byLassen





KUBUS I KVADRUPEL



Den här bilden dök upp i min Instagramfeed i går då jag hittade nordic__living på insta. & båda dessa idéer kan jag tänka mig att införliva i min julpyntning i år. Hur vackert? Så vackert, enligt mig.



Den stora Kubusskålen har jag redan i svart, den fick jag påpassligt nog i bröllopsdagspresent av min man i somras (yay!) och nu vet jag definitivt vad jag ska göra med den i jul. Detta eller att ha den full av apelsiner. Men detta var så grymt tycker jag.



& så måste jag införskaffa minikubusarna. Dem har jag inte men vilken klassisk adventsljusstake det kommer bli, att ha i många, många år framöver, klassisk, fantastisk dansk design. Så det får bli årets stora julinvestering.



Så skönt att ha det löst, just adventsljusstakar har alltid varit lite av ett gissel, dels för att jag inte gillar de flesta. Dessa kan man ju ha framme, på olika platser, året runt men inte i den här formationen, inte allihopa iaf.



Så nu ska jag bara försöka införskaffa dem, de är ju tyvärr inte direkt billiga... Men men, är det snyggt så är det snyggt.







3 kommentarer:

  1. En härlig inspobild o jag älskar dans design. Får se om det blir en kubus i år. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. fint :) Du får gärna visa sen om du gör likadant :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!