2 september 2014

It's another christmas DAY - HOME






DAY HOME



Ännu ett danskt designföretag som visar snygga, avskalade juldekorationer i svart, vitt, guld, silver, koppar och mässing. Jag gillar ju detta så för mig är det råsnyggt, men om man är mer av den "gamla" skolan och gillar det mjuka, det röda, det varma och välkomnande, ja då är detta inte jul någonstans kan jag tänka mig.


Men hos mig går det här hem, störthem! Jag vill ha allt. Så till den grad att jag oroar mig lite för vad min man ska tycka när jag släpar hem den ena metallfärgade saken efter den andra. Jag går definitivt mot en vit, koppar, mässing, guld, silvrig jul med svarta inslag.


Så dagens designtips - håll utkik efter  DAY HOME




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!