20 september 2014

Första julklappen införskaffad!




Vackra paket httar man hos Mokkasin!




PAKEEEEEET!



Årets första julklapp är införskaffad, och den är trumvirvel... till mig! Min dator (en fem år och åtta månader gammal laptop) håller på att braka ihop och den behöver snart få hamna på datorkyrkogården men första måste jag föra över alla dyrbara bilder, dokument etc. Så innan datorn kollapsar totalt är det av högsta vikt att en ny dator införskaffats. & nu har jag dragit på det i månader, en ny dator är inte direkt snuten ur näven, om vi säger som så.


Men nu, nu har jag beställt en ny, efter att min dator hängt sig, vägrat logga in mig och varit allmänt tjurig hela dagen, då fick jag tummen ur och beställde en ny. Så det får bli årets julklapp till mig själv. & födelsedagspresent och nästa års julklapp as well.



& så hoppas jag bara att det inte är för sent! Min nuvarande dator kommer min bonusdotter få för om man tar bort si sådär 112 GB bilder och en massa annat som fyller upp datorn och kör en liten partitionsrensning så tror jag att den håller för att skriva på och surfa på ett bra tag till. Det är mest bildbehandling och sådant som jag använder mest som den inte pallar längre.



Så det blir en julklapp till både henne och mig. Lucky us!



Ha nu en skön lördagskväll och glöm inte att om drygt tre månader är det faktiskt julafton! Hurra!







2 kommentarer:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!