29 september 2014

Jul överallt!








HELÉNES UNDERBARA JUL ÖVERALLT!




Ni följer väl mig på Facebook? Då får ni de senaste inläggen, hinner först till tävlingar och uppdateringar samt nyheter.  Så det är ett hett tips att gilla mig där så att ni inte missar några inspirationer, biler eller tips.



Just nu är det mest inlägg men ju närmare jul vi kommer (och vi närmar oss med stormsteg!) desto mer kommer det hända på Facebook. Tex bilder, tävlingar, nyheter osv.










Sen finns jag givetvis på Instagram, där lägger jag upp inspirationsbilder och där kommer det alltid info om när det finns nya bloggnlägg. På så sätt missar ni inget! Bra va!












& sist men inte minst så finns jag ju på Pinterest! Där pinnar jag alla möjliga, juliga bilder som får mitt hjärta att slå lite snabbare, ögonen att tindra och hjärtat att le!

Hoppas ni följer med mig även där!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!